یکی از زیباترین خودروها در ایران خوردو کره ای کیا سورنتو است. قیمت بالای این خودرو و لوازم یدکی آن باعث شده است تا افرادی که مالک این خودرو هستند در صورت بروز مشکل اقدام به خرید قطعات استوک کیا سورنتو نمایند. در این مقاله با نحوه خرید این قطعات بیشتر آشنا خواهید شد.

خودرو کیا سورنتو

یکی از خودروهای لوکس خارجی در ایران که طرفداران زیادی هم دارد خوردو کیا سورنتو است. به دلیل بالا بودن قیمت لوازم یدکی کیا در ایران مالکان این مدل در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات استوک کیا سورنتو استفاده می نمایند. اما آیا واقعا قطعات استوک به همان کیفیت قطعات نو هستند.

به دلیل انباشته شدن بازار از لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندای تقلبی افراد تمایلی به خرید این قطعات ندارند. زیرا تنها افرادی قادر به شناسایی لوازم اصل از تقلبی هستند که در این زمینه تخصص داشته باشند. اما خرید قطعات استوک می تواند مشکل این مالکان را کاملا برطرف نماید.

 

قطعات استوک کیا سورنتو 2

 

چند نکته مهم در زمان خرید لوازم یدکی اصلی کیا و هیوندا

در زمانی که نیاز به خرید لوازم یدکی خودرو دارید باید به چند نکته مهم توجه کنید. در این صورت قادر هستید که لوازم اصل را از بدل تشخیص داده و به سادگی می توانید در بازار قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید.

  • داشتن اطلاعات لازم
  • توجه به مدل خودرو
  • توجه به سال تولید خودرو
  • توجه به اعتبار فروشگاه محل خرید

در صورتی که به این نکات توجه کنید حتما می توانید لوازم یدکی اصلی هیوندای و کیا را برای خودرو خود خریداری کنید. اما در بعضی از مواقع حتی با دارا بودن تمام این اطلاعات باز هم نمی توانید لوازم یدکی اصلی هیوندا و خوردو خود را تهیه کنید. این مشکل هم به این دلیل است که قیمت بالای این قطعات مانع از تهیه آن ها می شود. این قطعات به دلیل وارداتی بودن از قیمت های بالایی برخوردار هستند و بعضی از افراد توانایی تهیه آن ها را به صورت نو ندارند. به همین دلیل تهیه قطعات استوک کیا سورنتو یکی از راه کارها در این زمان است.

 

قطعات استوک کیا سورنتو 4

 

خرید قطعات استوک کیا سورنتو

به علت سفارشی سازی خودرو کیا این مدل از قطعات با کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. بیشتر قطعات این خودرو در صورت بروز آسیب و نیاز به تعویض قطعه نیاز به پرداخت هزینه های زیادی دارد که اغلب از عهده مالک ان خارج است. بعضی از افراد با نیاز خودرو به تعویض قطعه از قطعات دست چندم به دلیل قیمت کمتر استفاده می کنند. اگرچه قطعات این خودرو توسط کیا موتورز که یک شرکت بزرگ در زمینه تولید و تامین قطعات خودرو است تولید شده است. اما با خرید لوازم دست چندم امکان بروز آسیب در خودرو به شدت افزایش می یابد. به همین دلیل در صورتی که پرداخت هزینه خرید لوازم یدکی کیا برای شما مشکل است از قطعات استوک کیا سورنتو استفاده نمایید.

چرا قطعات استوک کیا سورنتو

اگر چه این قطعات به قطعات استوک کیا سورنتو مشهور هستند اما از نظر کیفیت از قطعات اصلی کم ندارند. استحکام بالا و کیفیت ساخت در این قطعات باعث شده است حتی در صورتی که قطعات استوک کیا را برای خودرو خود تهیه نمایید از تضمین کیفیت این قطعات اطمینان کامل خواهید داشت و این قطعات به همان خوبی قطعات نو تا سال ها برای خودرو شما دوام خواهد آورد.

 

قطعات استوک کیا سورنتو 3

 

چگونه قطعات استوک را از انواع تقلبی تشخیص دهید

افراد زیادی در بازار خرید لوازم یدکی اصلی کیا و لوازم یدکی هیوندا به دلیل خرید قطعات تقلبی دچار خسارت شده اند. علاوه بر پرداخت هزنیه های گزاف که بابت این قطعات پرداخت می شود کیفیت پایین این قطعات در خودرو باعث ایجاد آسیب های شدید به خودرو و سرنشینان آن می شود. به همین دلیل خرید قطعات استوک کیا سورنتو باید حتما از فروشگاه هایی انجام شود تا از کیفیت قطعات و اصل بودن آن ها اطمینان کامل داشته باشید.

مشاوره با یک کارشناس در این زمینه نیز کمک زیادی در زمان خرید قطعات استوک کیا سورنتو به شما خواهد نمود. به همین دلیل هرگز بدون داشتن اطلاعات اقدام به خرید قطعات یدکی نو و استوک نکنید. با بروز کمترین مشکل امکان ایجاد خسارت های شدید به خودرو و سرنشینان آن بسیار زیاد است.

برای خرید قطعات کیا سورنتو می توانید به صفحه محصولات ما مراجعه فرمایید و با ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. کارشناسان ما در مجموعه تابان پارت آماده پاسخگویی به شما در این زمینه هستند. لوازم و قطعات وارداتی کیا سورنتو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در اثر فشار و مشکلات فنی دارای مقاومت زیادی است و به سرعت دچار فرسودگی نمی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه خرید و اطلاع از محصولات و ارتباط با کارشناسان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید و یا با شماره 33530525 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button