کیا پیکانتو یکی از محصولات شرکت کیا از کره جنوبی است که به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال قرار گرفته است. از آنجایی که این ماشین وارداتی است باید برای مراقبت از آن به سراغ بهترین لوازم یدکی موجود رفت تا مسائل مختلف در این زمینه حل گردد. با این حال باید به دنبال لوازم یدکی اصل باشید تا بتواند مدت زمان بیشتری برای شما کار کند و دوام بالاتری نیز داشته باشد. خرید یک قطعه خوب حق شماست و به شما کمک می کنیم تا به این حق خود برسید.

پیکانتو

 

مشخصات کامل خودرو کیا پیکانتو

این محصول برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط شرکت کیا به بازار معرفی شد. مشخصات فنی خوب این خودرو باعث شده که جزو یکی از گزینه های برتر بازار باشد. این محصول در دو سری تولید شد که سری دوم آن مربوط به سال ۲۰۱۱ میلادی می باشد. در حال حاضر محصولات سری اول و دوم در داخل ایران موجود است و هر روزه در حال تردد در جاده ها می باشند. موتور این ماشین دارای چهار سیلندر و شانزده سوپاپ است که دارای استانداردهای لازم در این زمینه می باشد. انتقال نیرو به چرخ های جلو انجام می شود و اصطلاحاً این ماشین دیفرانسیل جلو محسوب می گردد. قدرت و توان این ماشین ۸۵ اسب بخار است که در مقایسه با هم نسلان خود قدرت مناسبی دارد.

شتاب صفر تا صد این خورد چیزی حدود ۱۳ ثانیه می باشد. از آنجایی که این ماشین سال ۲۰۱۱ تولید شده است پیدا کردن قطعات آن نیز چالش خاص خود را دارد. شما در هر مکانی نمی توانید لوازم یدکی کیا پیکانتو را پیدا کنید حتما باید از افراد و مراکز معتبر استفاده نمایید. خوشبختانه مراکز مجاز لوازم یدکی مشغول به کار هستند و در صورت نیاز به شما خدمات رسانی لازم را انجام خواهند داد.

نکات مثبت کیا پیکانتو که باید بدانید

محصولات کیا همواره از لحاظ کیفی حرف های زیادی برای گفتن داشته اند. کیا پیکانتو نیز از این قائده مستثنی نیست و ویژگی های منحصر به فردی دارد. مصرف سوخت ماشین مسئله مهمی است زیرا شما باید به صورت مرتب هزینه سوخت بدهید. خوشبتانه مصرف کیا پیکانتو حدود ۶ لیتر در هر صد کیلومتر است که یک آمار فوق العاده را نشان می دهد. همچنین این خودرو مجهز به ترمز abs نیز می باشد که سیستم ایمنی آن را بهبود بخشیده است. در داخل این ماشین مجموعا شش کیسه هوا نیز قرار داده شده که در شرایط اضطراری باز می شوند و مانع از آسیب دیدن سرنشینان خواهد شد. کارکنان شرکت کیا تلاش کردند تا امنیت این خودرو را برای سرنشینان بالا ببرند.

این خودرو به صورت دنده اتوماتیک تولید شده و خود به صورت خودکار دنده ها را تغییر خواهد داد. ناگفته نماند که کیا پیکانتو یک سیستم ضدسرقت فوق العاده نیز دارد که با کمک آن خیالتان از بابت دزدها نیز راحت خواهد شد. با توجه به اینکه آپشن های این ماشین زیاد است، قطعات آن نیز تعداد بالایی دارد. به همین دلیل نمایندگی های کیا سعی می کنند تا این قطعه هارا تهیه کرده و در اسرع وقت به دست مشتریان نهایی برسانند.

 

خودرو پیکانتو

 

خرید قطعات یدکی کیا پیکانتو

چنانچه خودرو شما به مشکلی برخورد باید آن را نزد تعمیرکار ببرید. برای اطمینان بیشتر بهتر است که ماشین به نمایندگی مجاز کیا برده شود. از آنجایی که در این مراکز فقط محصولات کیا سرویس می شوند به احتمال زیاد مشکل ماشین شما نیز حل خواهد شد. چنانچه یکی از قطعات لازم برای ماشین خراب شده باشد باید آن را به سرعت تهیه نمود. برای این کار می توانید از خود نمایندگی کمک بگیرید و با پرداخت هزینه قطعه مورد نظر را تهیه نمایید. فراموش نکنید که سالم و اصل بودن قطعه نقش زیادی در طول عمر آن خواهد داشت. پس تمام سعی خود را به کار بگیرید تا قطعه باکیفیت تهیه کنید.

شاید خرید قطعه خود کمی گران‌تر برایتان تمام شود ولی حتما ارزشش را خواهد داشت. چنانچه شما کیا پیکانتو سوار می شوید باید خوشحال باشید چون یکی از خاص ‌ترین ماشین های ایران را در اختیار دارید. پس برای مراقبت از آن کوشا باشید و هر تلاشی که لازم است را انجام دهید. اگر دوست دارید یک سفر خوب و لذت بخش داشته باشید حتما قبل از آن ماشین خود را سرویس کنید تا در صورت وجود مشکل برطرف گردد. شرکت کیا خدمات پس از فروش مناسبی دارد و برای همه محصولات خود سرویس ارائه می کند. به همین جهت اقبال مردم به ماشین های این شرکت هر روز بیشتر از دیروز خواهد بود.

مجموعه تابان پارت ارائه کننده لوازم یدکی اصلی کیا و لوازم یدکی هیوندا در ایران می باشد، چنانچهه تمایل به خرید محصولات این دو برند برای خودرو خود هستید لطفا به صفحه محصولات مراجعه فرمایید و یا با همکاران ما در واحد پشتیبانی از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره ۰۲۱۳۳۵۳۰۵۲۵ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button