یکی از آسیب پذیرترین بخش ها در هر خودرو بدنه آن است که با اولین ضربه امکان ایجاد هزینه های گزاف دور از انتظار نیست. در صورتی که خودرو از قیمت بالایی برخوردار باشد که دیگر مشکلات بیشتر می شود. تهیه قطعات بدنه خودروهای لوکس یکی از مشکلاتی است که مالکان این خودروها اغلب با آن درگیر هستند.

قطعات بدنه خودرو

امروزه داشتن خودرو به بخش مهمی از زندگی تبدیل شده است و بسیاری از آن جهت کسب معاش استفاده می کنند. اما خودروهای لوکس این گونه نیست. این خودروها با هزینه های گزافی تهیه می شوند که البته پرداخت آن برای مالکان آن زیاد مشکل نیست. اما در صورت بروز کوچک ترین مشکل و ضربه از قیمت این خودروها به شدت کاسته می شود. تامین قطعات بدنه خودروهای لوکس نیز به صورت اصل از مشکلاتی است که همیشه این افراد با آن درگیر هستند.

 

لوازم یدکی کیا و هیوندا

از انواع خودروهای گران قیمت می توان به هیوندا و کیا اشاره نمود که در ایران دارای محبوبیت زیادی هستند . معمولا به علت بالا بودن قیمت خودرو کیا و هیوندا لوازم یدکی اصلی کیا در ایران همچون لوازم یدکی اصلی هیوندا با قیمت های بالایی عرضه می شود. قیمت بالای قطعات بدنه خودرو کیا و هیوندا به علت وارداتی بودن این محصولات از کشورهای دیگر است.

به همین علت خرید لوازم یدکی استوک در میان مالکان این خودروها به شدت رو به افزایش است. اما چگونگی تهیه این لوازم حتی از نوع استوک نیز برای افرادی که از این کار سررشته ندارند کار بسیار دشواری است.

همچنین بخوانید: مرکز فروش صندلی خودرو

 

نکات خرید قطعات خودرو1

 

بازار پر آشوب لوازم یدکی خودرو

به علت تولید قطعات بدنه خودرو به صورت تقلبی توسط تولید کنندگان مختلف و عرضه آن در بازار اکثر افرادی که نیاز به لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندای پیدا می کنند نمی دانند که با پرداخت هزینه های گزاف آیا قطعات بدنه خودرو خریداری شده از کیفیت مناسبی برخوردار است یا نه؟ به همین علت در زمان خرید قطعات بدنه خودرو و لوازم یدکی این خودروها باید حتما به چند نکته مهم توجه نمود:

  • اطلاعات کافی درباره قطعات بدنه خودرو و لوازم یدکی آن داشته باشید.
  • حتما به مدل خودرو خود توجه کنید.
  • سال تولید خودرو نیز از نکات مهم در زمان تامین این قطعات است.
  • اعتبار فروشگاه یا سایت را در زمان تهیه این قطعات در نظر بگیرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید و یا با شماره 33530525 تماس حاصل فرمایید.

نکات خرید قطعات خودرو4

مهم ترین قطعات آسیب پذیر در بدنه خودرو

معمولا بیشترین آسیب در زمان تصادفات به سپر خودرو است. این قطعه با دارا بودن ویژگی های مناسب از شدت ضربات در تصادفات کم می کند. امروزه خودروسازان در فکر تولید محصولاتی هستند که در اثر ضربه کمتر دچار آسیب شود. چراغ خودرو نیز از قطعاتی است که در اثر ضربه به سرعت دچار آسیب دیدگی می شود. خرید این قطعه به صورت نو باعث می شود تا از قیمت خودرو کم نشود. جلو پنجره و دیاق سپر نیز در تصادفات بیشترین آسیب را می بینند. توجه به کیفیت این قطعات در زمان خرید قطعات خودرو از بروز آسیب های بعدی جلوگیری می کند. از دیگر قطعات یدکی خودرو می توان به این موارد اشاره نمود:

  • کاپوت
  • گلگیرها
  • چراغ خطر عقب
  • پرژکتورها
  • فلاپ سپر عقب
  • فوم سپر عقب و …

همچنین بخوانید: مرکز فروش بهترین لوازم یدکی هیوندا سوناتا 2009

 

نکات خرید قطعات خودرو3

چگونگی تامین قطعات بدنه خودرو

بیشترین آسیب ها با کوچک ترین ضربات به بدنه خودرو وارد می شود. این تصادفات هر چند کوچک باعث بروز بعضی مشکلات نظیر شکستگی چراغ، آسیب دیدگی در سپر و مواردی این چنین می شود. به همین دلیل تامین قطعات بدنه به صورت اصل باعث می شود تا از قیمت خودرو کمتر کاسته شود. اما در صورتی که خودرو از قیمت بالایی برخوردار باشد قطعات یدکی آن دارای قیمت زیادی در بازار هستند که خرید این قطعات به صورت نو صرفه اقتصادی ندارد. به همین علت تهیه استوک آن را به این افراد توصیه می کنیم.

اما در صورتی که تمایل به خرید لوازم دست اول از لوازم یدکی هیوندا و کیا دارید حتما از فروشگاه های ویژه که برای این کار در نظر گرفته شده اند و دارای اعتبار در زمینه عرضه قطعات بدنه خودرو اصل هستند استفاده نمایید.

برای خرید قطعات بدنه خودرو حتما به این نکات توجه کنید:

  1. برند قطعه
  2. تضمین کیفیت محصول

توجه به این نکات باعث می شود تا در زمان تهیه قطعه مورد نظر دچار خسارت نشوید. خرید این قطعات از فروشگاه های معتبر نیز کمک می کند تا از تضمین کیفیت محصول مطمئن باشید. مجموعه تابان پارت با سالها تجربه در زمینه عرضه لوازم یدکی اصلی کیا و هیوندای به شما مالکان خودرو خدمات ارائه می نماید. برای خرید قطعات اصلی بدنه خودرو کیا و هیوندا به صفحه محصولات مراجعه فرمایید. کارشناسان در این بخش آماده مشاوره و راهنمایی شما در زمان خرید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button