تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798034522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروشگاه لوازم یدکی کامیونت هیوندا و کیا


واضح آرشیو وب فارسی::

 

قطعات و لوازم یدکی کامیونت هیوندا و کیا از جمله محصولات پرطرفدار و محبوب در بین مالکین ماشین ها خارجی است که به لحاظ کیفیت و کارایی مشابه با نسخه اصلی و اورجینال قطعه خودروی شما بوده و می توانید آن را به شرط اصالت کالا و با قیمتی مناسب از تمامی فروشگاه های معتبر در حوزه فروش قطعات و لوازم یدکی اورجینال ماشین های سبک و سنگین خارجی نظیر کیا و هیوندای سراسر کشور تهیه کنید.

فروشگاه لوازم یدکی کامیونت هیوندای و کیا

امروزه بازار لوازم یدکی خودروهای خارجی نظیر هیوندا و کیا به شدت پر متقاضی و محبوب به نظر می رسد و مالکین این نوع از خودروهای خارجی تلاش دارند تا با خرید لوازم یدکی اصلی هیوندا و کیا و جایگزین کردن آن ها با قطعات اصلی آسیب دیده طول عمر خودروی خود را در برابر حوادث و خسارات احتمالی بعدی افزایش دهند. در ادامه این قسمت با چند نمونه از پر فروش ترین قطعات و لوازم یدکی کامیونت هیوندا و همچنین لوازم یدکی کیا آشنا خواهید شد.



لوازم یدکی اصلی بدنه خودرو هیوندا و کیا

به طور کلی قطعات و لوازم یدکی کامیونت هیوندا و کیا بسیار متنوع و گوناگون هستند و یکی از مهمترین بخش های آن را قطعات بدنه خودرو تشکیل می دهند که خود شامل درب موتور؛ صندوق و کاپوت، گلگیر جلو و عقب، درب جلو و عقب، سینی ماشین، سپر جلو و عقب، رکاب چپ و راست، اتاق، رام زیر رادیاتور، دیاق سپر جلو و … می باشد. هنگام خرید هر یک از این قطعات و لوازم دقت داشته باشید که قطعه خریداری شده متناسب با نوع مدل و مشخصات خودروی شما بوده و از کیفیتی مطلوب نیز برخوردار باشد.

قیمت و کیفیت عالی لامپ های اتومبیل خودرو نظیر چراغ گرد LED و سایر لوازم برقی و جانبی آن از مزایای خرید کالایی مطمئن و مقرون به صرفه از سایت فروشگاه ما می باشد. شما مشتریان عزیز به راحت ترین شکل ممکن می توانید تمامی قطعات اورجینال بدنه خودروی کامیونت هیوندا و کیا مورد نظر خود را به ما سفارش داده و آن را تحویل بگیرد.

 

لوازم یدکی کامیونت هیوندا و کیا – لوازم موتور خودرو

یکی دیگر از قسمت های اصلی خودروهای سنگین نظیر کامیونت هیوندا که ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار آسیب دیدگی شده و به ناچار برای تعویض آن باید اقدام کرد؛ قطعات و لوازم موتوری خودرو می باشد. از همین رو میتوان لوازم یدکی کامیونت هیوندا را در این بخش شامل موارد مختلفی نظیر گیربکس، جعبه دیفرانسیل، سرسلیندر، بوش سیلندر، واترپمپ، پیستون، میل لنگ، شمع، تسمه تایم و … دانست که در صورت بی توجهی به تعمیر یا تعویض آن ها با قطعه اورجینالی دیگر ممکن است در عملکرد دیگر قطعات خودرو نیز اختلال ایجاد کند.



قطعات جلوبندی خودروی کامیونت هیوندا و کیا

لوازم یدکی هیوندا و کیا مربوط به سیستم جلوبندی آن ها شامل میل موجگیر یا میل تعادل، طبق، فنر و کمک فنر، سیبک‌ها، سیستم فرمان، دستگاه تعلیق، اکسل و … می باشد. برای خرید مطمئن هر یک از قطعات جلوبندی کامیونت هیوندای مورد نظر خود می توانید به راحتی از طریق سایت فروشگاه ما اقدام کرده و کالای مورد نظر خود را ب

ا کیفیتی تضمین شده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. بهتر است که بدانید هر یک از محصولات اورجینال لوازم یدکی اصلی کیا و هیوندای موجود در فروشگاه ما از ضمانت نامه اصالت کالا برخوردار بوده و می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کرده و آن را به عنوان جایگزین قطعه اصلی خودروی خود خریداری نمایید.

فیلتر روغن کامیونت، رغن گیربکس، سنسور دمای دود، سنسور پدال گاز و فیلتر تصفیه اتاق ون، باتری و … از دیگر اقلامی است که میتوان آن ها را در دسته لوازم و قطعات یدکی اورجینال و اصلی خودروهای سنگین و سبک هیوندای جای داد.



قیمت لوازم یدکی کامیونت هیوندا

از آنجایی که خودروهای هیوندا و کیا از جمله خودروهای خارجی موجود در بازار به شمار می آیند؛ هزینه ای که افراد بابت خرید هر یک از انواع مختلف لوازم یدکی به عنوان جایگزین قطعه اصلی خودروی مورد نظر خود باید صرف کنند؛ تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور و نوسانات بازار ارز محاسبه و تعیین می شود. در واقع از آنجا که این قطعات و لوازم یدکی اورجینال در دسته کالاهای وارداتی جای می گیرند؛ بنابراین نحوه محاسبه و قیمت گذاری آن ها برای فروش در فروشگاه های معتبر و فعال در این حوزه تابع نرخ ارز می باشد.

شما مشتریان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و قیمت به روز رسانی شده محصولات می توانید به صفحه محصولات ما مراجعه کرده و بعد از مقایسه قیمت ها و بررسی مشخصات کالای مورد نظر خود و یا قطعه مورد نظر را خریداری نمایید.

همچنین با مراجعه به صفحه تماس با ما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن