قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا از جمله لوازم و قطعات فابریک کارکرده موجود در بازار بوده که از ضمانت اصالت کالا نیز برخوردار هستند. این قطعات بسیار متنوع و گوناگون بوده و می توانید آنها را از مراکز معتبر فروش لوازم یدکی اصلی کیا و هیوندای با قیمت مناسب خریداری کنید. در این بخش قصد داریم تا شما را با مزایا و قیمت خرید لوازم یدکی هیوندا و کیا آشنا کنیم؛ همراه ما باشید.

منظور از لوازم یدکی استوک چیست؟

هر چند که در زبان انگلیسی، این واژه استوک (Stock) برای کالاهای موجود و ذخیر شده در انبار بکار می رود اما در زبان فارسی شاهد این موضوع هستیم که از اصطلاح استوک برای فروش کالاهای دست دوم اصل و فابریک استفاده می شود. در حقیقت نمی توان به طور قطع گفت که تمامی اجناس و محصولات کارکرده و دسته دوم استوک هستند؛ بلکه این اصطلاح مختص قطعات و لوازم یدکی است که کاملا فابریک و دست نخورده به فروش برسند.

یکی از سیاست های جالب فروشگاه های زنجیره ای در کشورهای اروپایی و آمریکا برای جلب رضایت مشتریان، این است که در طی مدت زمانی مشخص مشتریان می توانند کالاهای خریداری شده خود را که مرجوع کرده و هزینه آن را بازپس گیرند. این فروشگاه ها، کالاهای دست نخورده مرجوعی را که به اصطلاح به آنها استوک گفته می شود را در انبار خود ذخیره کرده و سپس به صورت عمده و در قالب بسته بندی اصلی و کاملا نو به فروش می رساند. لوازم های یدکی استوک کاملا نو، سالم، اصل و از نوع کالاهای درجه A می باشند.

فروش قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا 3

لوازم یدکی استوک کیا و هیوندای

همانطور که اشاره شد؛ لوازم و کالاهای استوک با کالاهای دست دوم کار کشیده متمایز بوده و در اصل نمی توان هیچ شباهتی بین این دو قائل شد. امروزه با توجه به تحریم های کشور و نوسانات بازار ارز، نرخ بسیاری از اقلام وارداتی به کشور افزایش یافته و ماشین های خارجی نظیر کیا و هیوندا نیز در این دسته جای می گیرند. لذا در صورت خرابی و ایجاد مشکلی برای قطعات هر یک از این ماشین ها مالک مجبور است که هزینه گزافی را برای خرید و جایگزینی قطعه اصلی باید پرداخت نماید. در چنین شرایطی برخی از کشورها از لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا به عنوان جایگزینی برای کالاهای نو و آکبند استفاده می کنند که از قیمت پایین و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشند.

فروش قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا 4

انواع لوازم یدکی استوک هیوندا و کیا

امروزه در بازار لوازم یدکی خودروهای خارجی شاهد فروش گسترده انواع قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا هستیم که در یک دسته بندی کلی می توان به چند نمونه از انواع مختلف این لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا به صورت موراد زیر اشاره نمود:

  • لوازم بدنه استوک نظیر گلگیر – کاپوت – صندوق – جلوپنجره – شاگرد – درب راننده – درب عقب شاگرد و …
  • لوازم و قطعات کامل موتوری استوک نظیر سرسیلندر – پیستون – سوپاپ – موتور کامل – نیم موتور – پلوس عقب – دیسک و …
  • لوازم جلوبندی استوک ماشین های خارجی نظیر چراغ ها، سپر و …

خرید لوازم استوک کمک بسیار زیادی به کاهش هزینه های فرد خواهد کرد و می توانند قطعه ای مشابه کالاهای فابریک و نو را برای ماشین خارجی خود مجدد استفاده کند.

مزایای خرید لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا

مهمترین مزیت خرید لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا را می توان به قیمت پایین تر آن نسبت سفارش قطعات اصلی این نوع ماشین های خارجی دانست و این که طول عمر و کیفیت این لوازم فابریک و اصل بسیار بیشتر از لوازم تقلبی موجود در بازار است. لذا در یک دسته بندی کلی می توان مزایای خرید لوازم یدکی استوک ماشین های خارجی نظیر کیا و هیوندا را به شرح موارد زیر مطرح نمود:

  • قیمت ارزان و مناسب بودجه افراد
  • ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات انواع لوازم یدکی استوک توسط شرکت های سازنده
  • عدم تفاوت در کیفیت و کارایی کالاهای استوک و آکبند با توجه به هزینه پایین تر آن
  • و ….

فروش قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا 5

قیمت لوازم یدکی استوک هیوندا و کیا

هزینه ای که هر شخص بابت خرید لوازم یدکی اصلی هیوندا و کیا از نوع کالاهای استوک باید بپردازد؛ اگرچه نسبت به خرید قطعات اصل مقرون به صرفه و پایین تر است اما در حالت کلی قیمت نهایی آنها بر حسب نوسانات بازار ارز، درجه کیفیت و اصالت کالا و … محاسبه می شود. لذا بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع لوازم یدکی کیا و هیوندا با کارشناسان ما در مجموعه تابان پارت از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید تا شما را بهتر در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button