خرید یک خودرو اقتصادی و به ظاهر زیبا می تواند باعث صرفه جویی در دیگر هزینه های جانبی نظیر تعمیر آن شود، در این بین برخی از تولیدات کنندگان داخلی و خارجی خودروهای خود را با کیفیت کاملا بالا و قیمت ارزان تر به فروش می رسانند، یکی از کارخانه های خارجی که به این نکته اهمیت زیادی می دهد، شرکت تولید کننده ماشین های لوکس هیوندا می باشد، که جزء برندهای شناخته شده در دنیا است، از بهترین محصولات تولید شده توسط این مجموعه می توان به خودرو ولستر اشاره کرد، که در نوع خود کم نظیر و بی نقص می باشد و توجه تمامی افراد را در سراسر دنیا به خود جلب کرده است، در ادامه به بررسی هر چه دقیق و با جزئیات بیشتر این خودرو خارجی می پردازیم، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. همچنین میتوانید از صفحه لوازم یدکی هیوندای نیز دیدن فرمایید.

قیمت به روز هیوندا ولستر در ایران

یکی از مسائل مهمی که خریداران خودرو همیشه به آن اهمیت می دهند، قیمت نهایی محصول می باشد و معمولا هر فردی سقف بودجه ای را برای خود در نظر گرفته و مطابق با آن خرید خود را نهایی می کند. اگر به صورت دقیق تر بخواهیم برند تولید کننده این ماشین لوکس را بررسی کنیم، به این نتیجه می رسیم، که این کارخانه همیشه خودروهایی را تولید می کند، که از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و به نوعی جوان پسند می باشند و به همین علت در کشورهای خارجی سهم بیشتری از بازار را همیشه به خود اختصاص می دهند.

این خودرو نیز از نمونه های تولید شده در سال ۲۰۱۱ می باشد و از آن زمان تاکنون آپشن خاصی به آن اضافه نشده است و تغییرات قیمت آن حتی با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز بسیار کم بوده است و به همین علت جزء پرفروش های بازار ایران می باشد، همچنین با توجه به آپشن ها و همچنین کوپه بودن ماشین قیمت آن از نظر کارشناسان داخلی ارزان قیمت است و حتی شاید قیمت مصوب آن با نمونه های میان رده تولید شده داخلی یکسان باشد.

بیشتر بخوانید: مقایسه هیوندا سانتافه با توسان

مزایا خودرو هیوندا ولستر

  1. شما با خرید این خودرو باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی نظیر تعمیرات آن نیز می شوید، چون این محصول با دقت فراوان و با جزییات دقیق ساخته شده است و تست های فراوانی روی آن صورت گرفته است.
  2. به طور کلی هر یک از خریداران ایرانی خودرو ولستر می توانند بر اساس بودجه خود هر مدل و رنگی از خودروی ولستر را انتخاب کنند، از آن جایی که محصول جوان پسند می باشد، در رنگ های فانتزی تولید شده است و از نظر شتاب و فضای داخلی شباهت بسیار زیادی به سایر تولیدات شرکت هیوندا دارد.
  3. این محصول در میان ماشین های خارجی بهترین انتخاب است و همچنین شما با کمترین بودجه در نظر گرفته شده، صاحب یک خودروی خارجی لوکس و باکیفیت می شوید، همچنین تمامی نمونه های تولید شده از سال ۲۰۱۱ تاکنون هیچ فرقی از نظر کیفی با یکدیگر ندارند و شما به راحتی می توانید مطابق با خواسته خود هر یک را که دوست داشتید، انتخاب کنید.
  4. این محصول جزء خودروهای اقتصادی است، که از هر نظر نیاز مشتریان خود را رفع می کند و حتی شاید بتوان ادعا کرد، قیمت آن در مقایسه با ویژگی های آن بسیار ناچیز است.

مشخصات فنی خودرو هیوندا ولستر+تصویر

یکی دیگر از مسائل قابل بررسی که شما باید هنگام خرید خودرو به آن دقت کنید، مشخصات فنی آن می باشد، این خودرو با توجه به تست هایی که روی آن انجام شده است، در برابر ضربه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به راحتی شاسی و ستون آن دچار مشکل مشکل نمی شود، موتور آن شاید از نظر ظاهری کوچک باشد، ولی قدرت بسیار زیادی دارد و می تواند در هر ساعت با سرعت متعارف بیش از ۱۹۳ کیلومتر را طی کند و همچنین در کنار آن مصرف بسیار پایینی دارد، قدرت موتور حدودا ۱۷۳ اسب بخار است و شتاب صفر تا صد آن فقط چند ثانیه می باشد و برای ماشین بازهای حرفه ای موتور این محصول واقعا عالی است. از ویژگی های تکمیلی این محصول می توان به:

  • ایمنی بالا در تصادفات شدید
  • کیسه هوا در قسمت های اصلی خودرو
  • سیستم ترمز کاملا متفاوت و به روز

اشاره کرده و در قسمت داخلی خودرو یک پنل هوشمند قرار دارد، که به راحتی فرآیند اتصال تلفن همراه با بولوتوث به خودرو صورت بگیرد و همچنین صفحه نمایش کاملا واضح و باکیفیت است. در آخرین تست انجام شده سرعت در این خودرو امتیازهای بسیار بالایی را از کارشناسان دریافت کرده و همچنین جزء بهترین ها شناخته شده است. این خودرو از یک موتور یک پارچه بی صدا تشکیل شده، که پس از استارت به هیچ عنوان متوجه صدای آن نمی شوید.

بیشتر بخوانید: مقایسه سوزوکی ویتارا با سانتافه

مصرف بنزین خودرو ولستر برای هر ۱۰۰ کیلومتر تقریبا ۷ لیتر است، که مقدار بسیار ناچیزی می باشد و همچنین در قسمت داخلی اتاق خودرو با یک فضای بسیار استاندارد رو به رو می شوید و با وجود این که خودرو کوپه است، ولی ظرفیت آن ۴ نفره می باشد.

مشخصات فنی هیوندا ولستر

آپشن های جدید هیوندا ولستر

این محصول از نظر زیبایی و کیفیت جزء ۱۰ خودرو برتر شرکت هیوندا می باشد و حتی جزء نمونه های کمیاب است، خصوصا که واردات آن بسیار کمتر شده، همچنین طراحی خودرو به صورت دینامیک است، که در سرعت بالا تعادل خود را حفظ کند، تا از بروز تصادفات بسیار جدی تا سر حد قابل توجهی جلوگیری کرده و در کنار آن راننده نهایت سرعت را تجربه کند. طراحی این محصول از نظر منتقدان کاملا منحصر به فرد است، چون کمتر تولید کننده ای این حجم از ظرافت را در کنار قدرت بالا می تواند طراحی کند.

همچنین تمامی قطعات به کار رفته در خودروی ولستر عمر مفید بسیار بالایی دارند و به راحتی دچار خرابی نمی شوند و به همین علت بیشترین تقاضا را حتی در بازارهای داخلی دارد و واقعا کیفیت و اصالت آن به هیچ عنوان با خودروهایی چینی غیر اصولی قابل مقایسه نیست و شما باید به این نکته به خوبی توجه کنید.

بیشتر بخوانید: پر فروش ترین ماشین های کیا در ایران

جزئیات خاص خودرو هیوندا ولستر

درینگ های فابریک محصول دارای بالاترین میزان از کیفیت هستند و همچنین بدنه آن در برابر آفتاب سوختگی کاملا مقاوم است و به راحتی دچار تغییر رنگ و یا آفتاب سوختگی های شدید نمی شود و به همین علت انتخاب مناسبی به شمار می آید. خودرو ولستر از نظر ابعادی شاید کوچک باشد و این ویژگی در زندگی امروزی که ترافیک های شدیدی همیشه وجود دارد، بهترین گزینه است و می توانید بهتر و ایمن تر رانندگی خود را انجام دهید. در هر صورت انجام تست های دوره ای پس از خرید خودرو را به شما پیشنهاد می کنیم، تا در صورت نیاز قطعات جانبی آن را تعویض کنید، تا با مشکلات جدی تری مواجه نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button