کره جنوبی، که غول خودروسازی آسیا است، نشان داده است که آنچه را که لازم است برای ارائه بهترین خودروهای موجود در جهان به دست آورده است. این را می توان به سادگی با نگاه کردن به یکی از بهترین شرکت های خودروسازی آن، کیا موتور، اثبات کرد. لوازم یدکی کیا و خودروهای کیا در نوع خود بهترین هستند. در زیر به معرفی لیست خودروهای کیا پرداخته ایم.

ویژگی های منحصر به فرد لیست خودروهای کیا

شرکت کیا مانند هیوندا دارای لوازم یدکی اصلی کیا است که به رقابت با لوازم یدکی اصلی هیوندا می پردازد. این شرکت در خودروسازی پیشتاز بوده و دارای ویژگی های خاص برای خودروهای تولیدی خود می باشد.

یکی از این ویژگی های خاص، ظاهر متمایز آن است. خودروهای کیا برای متمایز شدن از بقیه خودروها دارای جلوپنجره ای شرکتی هستند که ظاهری منحصر به فرد و حرفه ای را در خود جای داده اند. ظاهر ایجاد شده توسط جلوپنجره به صاحبان اجازه می دهد تا به داشتن یک ماشین زیبا و زیبا افتخار کنند.

مورد بعدی سازگاری با محیط زیست می باشد. هدف این برند سرمایه گذاری روی فناوری سبز و محافظت از محیط زیست می باشد. اگرچه هنوز در مراحل آزمایشی قرار دارد اما شرکت کیا امیدوار است که سیستم های سوخت هیبریدی-و در نهایت تمام الکتریکی-را در مدل خودروهای فعلی خود وارد کند.

لیست مدل خودرو های کیا

 

kia k900

کیا K900

با استفاده از خودروی کیا K900 برای یک چرخش، تجربه یک سفر لوکس را تجربه کنید. این خودرو سبک و راحت بوده و یک سواری عالی برای استفاده روزانه و حتی تفریح و سفر می باشد.
این خودرو دارای ظاهر داخلی و خارجی خاصی است که توجه همگان را به خود جلب می کند.

Kia K900 همچنین دارای جدیدترین و ابتکاری ترین فناوری موتورهای هوشمند که امروزه در دسترس است، می باشد. به این ترتیب، ظاهری تجمل گرا با فناوری معاصر ، انتخابی بسیار مورد نیاز در دنیایی است که در آن زندگی می کنیم!

 

kia optima

کیا اپتیما

کیا اپتیما خودرویی است که بهترین ترکیب را در سبک و رانندگی در شهر دارد.

از لحاظ شکل و عملکرد دارای اما مهندسی با عملکرد بالا است که در طراحی با سبکی ادغام شده است. چراغ های روشنایی ماشین نه تنها عالی به نظر می رسند، بلکه بسیار خوب نیز کار می کنند و این اجازه را به راننده می دهد تا در تاریکی هم به خوبی محیط را ببیند.

فضای داخلی کیا اپتیما جادار و راحت با ظاهری استادانه طراحی شده است. آفتاب گیر عقب نیز در دسترس است و فضای خنک تری را برای رانندگی و مسافران فراهم می کند.

کیا اپتیما بهترین ها را در زمینه فناوری خودرو ادغام کرده است. فناوری کمک راننده، مانند ترمز اضطراری خودکار و تشخیص نقاط کور، رانندگان و سرنشینان را از خطرات در امان می دارد.

 

kia sorento

کیا سورنتو

از زمان معرفی این خودرو در سال 2002، کیا سورنتو توجه بسیاری از خریداران خودرو را به خود جلب کرده است، زیرا به دلیل بسته بندی کامل خود به عنوان یک خودروی کاربردی، به اندازه کافی بزرگ بوده و عملکردی مطلوب و مقرون به صرفه دارد.

کیا اسپورتیج

اگر در مورد آخرین اسپورتیج بخواهید چیزی بدانید این است که محصولی سخت کوشی، با درخشش مهندسی برای ایجاد یک وسیله نقلیه قدرتمند است.

کیا اسپورتیج یک وسیله نقلیه اسپورت است که توسط کیا، خودروساز کره جنوبی طراحی و تولید شده است. اولین نسل Sportage در سال 1993 عرضه شد. آخرین نسل عرضه شده در سال 2016 برنده جایزه Red Dot 2016 برای طراحی خودرو شد.

انواع کیا اسپورتیج

 

  • کیا اسپورتیج 2.0 CRDi LX 4 × 2
  • کیا اسپورتیج 2.0 CRDi EX 4 × 2
  • کیا اسپورتیج 2.0 CRDi EX 4 × 4
  • کیا اسپورتیج 2.0 CRDi GT Line 4 × 4

 

جمع بندی

خودروهای کیا از پلتفرم ها و فناوری هیوندای استفاده می کنند و از همان هدف در طراحی و ساخت خودروهای خود پیروی می کنند: وسایل نقلیه با کیفیت با تمام ویژگی های استاندارد در قبال هزینه پرداختی.

اگرچه بسیاری از محصولات کیا شبیه هیوندا هستند، اما برخی از آن ها نیز تنها منحصر به برند کیا می باشند. این برند دارای انواع مختلفی از خودرو می باشد که در متن به چند مورد اشاره شده است. با این حال اگر سوالی در این خصوص ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه داریم به بخش تماس با ما مراجعه کنید. کارشناسان و متخصصان ما در مجموعه تابان پارت میتوانند راهنمایی های دقیق و کاملی را متناسب با نیاز شما در اختیارتان قرار دهند.

همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع لوازم یدکی همچون لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندا می توانید با همکاران از طریق شماره 33530525 ارتباط حاصل فرمایید، همچنین قیمت تمامی لوازم یدکی خودروهای کیا و هیوندا در بخش محصولات درج گردیده است.

2 thoughts on “لیست خودروهای کیا

  1. zahir says:

    سلام ببخشید آیا لنت ترمزهای همه محصولات کیا با هم فرق دارن؟ از کجا میتونم قیمت لنت های ترمز اسپورتیج را پیدا کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button