هم اکنون در اکثریت بازارهای مهم خودرو در دنیا، از برند هیوندا و لوازم یدکی هیوندا به عنوان یک شرکت با ویژگی های مناسب در راستای تولید و عرضه‌ محصولات می باشد. شرکت هیوندا محصولاتی که کیفیت ساخت مناسبی دارند، قیمتشان معقول است و امکانات رفاهی کاملی دارند تولید می کند.

 

مقایسه کلی سانتافه و اسپورتیج

کمپانی هیوندا با تولید انواع مختلف خودرو یکی از موفق ترین شرکت ها در جهت فروش محصولات خود در بیشتر کشورها است و دارای امتیاز برندی مثل کیا و… می باشد.اگر میخواهید درمورد لوازم یدکی کیا بدانید مارا دنبال کنید.

در مورد برند کیا بهتر است بدانید که در ابتدا تحت اختیار هیوندا بود. محصولات کیا و لوازم جانبی اصلی کیا بواسطه شرکت اطلس خودرو درحال عرضه به بازار داخل کشور است.

 

 

مقایسه کیا اسپورتیج و هیوندا سانتافه 1

 

 

مقایسه از دید طراحی

در مورداسپورتیج باید گفت که نسل جدید آن با توجه به طراحی متفاوت نسبت به نسل قبلی نظرات گوناگون و مختلفی داشته و کارشناسان معتقدند که این شرکت این خودرو را به صورتی کاملا جدید و ظاهری دور از تصور همگان عرضه کرده است. نسل پیشین اسپورتیج در ایران به عنوان پرفروش ترین شناخته می‌شود.

مقایسه از دیدظاهری

در اسپورتیج های تازه طراحی شده ظاهر بیرونی خودرو نسبت های سری های قبلی بهبود داشته وآن را همانند شیوه طراحی کنونی کیا برنامه ریزی کرده است. با توجه به تغییراات اعمال شده در شکل ظاهری خودروی اسپورتیج چهره‌ای باوقارتر نسبت به نسل پیشین خود به نمایش گذاشته است.

در مقابل تغییرات اسپورتیج، سانتافه نیز دچار تغییرات کوچکی شده است که تاثیر بسیار چشم گیری داشته از جمله این تغییرات در حجم چراغ‌ها بوده است و همچنین با اضافه کردن سیستم روشنایی روز و شب تکنولوژی این ماشین پیشرفته تر شده است. علاوه بر این موارد تغییراتی نیز در فرم سپر جلو و عقب ماشیت ایجاد شده که از لحاظ ظاهری خودرو را زیباتر ساخته است.

اگر بخواهیم یک مقایسه ظاهری جامع بین سانتافه و اسپورتیج داشته باشیم، از دید جدید بودن و طراحی اسپورتیج برتری دارد اما از نظر سایز و محبوبیت و فروش سانتافه رتبه بهتری را کسب می کند.

 

 

هیوندا سانتافه

 

 

مقایسه از دید مشخصات فنی

اگر بخواهیم از دید فنی دو خودروی اسپورتیج و سانتافه را مقایسه کنیم می توانیم بگوییم که هر دوی این خودروها عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده اند و به نسبت ابعاد و سایر موارد در نوع خود در یک رده قرار گرفته‌اند.

البته بهتر است به این نکته هم دقت کنیم کسانی که به شتاب اولیه بهتر و چابکی بالاتر علاقه دارند، خودروی اسپورتیج به خاطر ابعاد کوچک و چابکی گزینه مناسب تری خواهد بود.

مقایسه از دید امکانات و ایمنی

اگر بخواهیم از منظر امکانات ایمنی و رفاعی دو خودروی سانتافه و اسپورتیج را بررسی کنیم، باید گفت که هر دو مدل دارای آپشن های رفاهی سطح بالایی هستند. اما خودروی سانتافه بدلیل قرار گیری در کلاس بندی بالاتر نسبت به خودروی اسپورتیج، امکانات رفاهی بیشتری دارد. هر دو خودرو از دید ایمنی و استاندارد های آلودگی دارای امتیاز یکسان هستند.

نمونه ای از امکانات اسپورتیج می توان به مواردی همچون ورود بدون کلید، سامانه تهویه دو منطقه‌ای خودکار، ترمز پارک برقی، گرم‌کن صندلی‌هادر جلو و عقب، سردکن صندلی‌ جلو، تشخیص فرمان‌ صوتی،،تنظیم برقی صندلی راننده ،آینه الکتروکرومیک، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت.

برای سانتافه نیز می‌توان به مواردی مانند سیستم دسترسی بدون کلید، استارت از راه دور، پخش کننده DVD/VCD، جی‏‎پی‏‎اس (GPS)، کنترل صدا روی فرمان مانیتور لمسی، کنترل‌های سیستم صوتی روی فرمان،، سیستم خودکار روشنایی چراغ‌ها، سیستم کنترل پایداری، دوربین دید عقب، تشخیص عابر پیاده، ترمز پارک الکترونیکی، و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت.

 

کیا اسپورتیج

 

 

سخن پایانی درمورد مقایسه سانتافه و اسپورتیج

در این مقاله تا حد امکان تلاش کردیم به مقایسه دو محصول تقریبا جدید خودرو در بازار ایران یعنی اسپورتیج و سانتافه بپردازیم. در این میان اشاراتی به لوازم یدکی اصلی کیا و لوازم یدکی اصلی هیوندا داشتیم.

در یک نگاه کلی میتوان درک کرد؛ سانتافه خودرویی به روزتر بوده و طراحی داخلی آن به نحوی است که سرنشینان به طور کامل راحتی آن را احساس خواهند کرد. علاوه بر تمام موارد گفته شده؛ قدرت موتور بسیار بالای آن در مقایسه با اسپورتیج برتری قابل توجهی دارد. این در صورتی‌ست که اسپورتیج جوانانه پسند بوده و همچون سانتافه احساس آرامش را در سرنشینان القا می کند.

با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده و درخصوص لوازم یدکی مسائلی همچنان مبهم باقی مانده، میتوانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید. کارشناسان ما راهنمایی هایی را در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

برای مشاهده لوازم یدکی کیا و هیوندای خرید به صورت آنلاین و همچنین اطلاع دقیق از قیمت آن ها می‌توانید به صفحه محصولات مراجعه فرمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره 33530525 ارتباط حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button