در این متن قصد داریم به بررسی پرفروش ترین خودروهای کیا که دارای لوازم یدکی اصلی کیا در ایران هستند بپردازیم. همچنین خلاصه کوتاهی از جدیدترین خودروهای کیا در سال 2021 می پردازیم.

کمپانی کیا با تولید محصولاتی متنوع و لوازم یدکی کیا که کیفیت مناسب دارند همچون کمپانی ها و لوازم یدکی های بزرگ مانند لوازم یدکی هیوندا، در بین مخاطبان محبوبیت خود را پیدا کرده است. محصولات این کمپانی در ایران به مدل های محدود خلاصه نمی‌شود، می‌توان تنوع خوبی از محصولات کیا را در ایران مشاهده کرد.

 

 

پرفروش محصولات کیا در ایران 3

 

 

پرفروش‌ترین محصولات کیا در ایران کدام اند؟

این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست که محصولات کیا در ایران از جمله پرفروش ترین محصولات و خودروها را در اختیار دارند. پس خیلی دور از انتظار نیست در حین خرید خودرو، نگاهی هم به محصولات این برند پرطرفدار و پرآوازه بیاندازید. اما سوال اینجاست؛ کدام یک از محصولات این برند میتواند نیاز شما را برآورده سازد؟ کدام یک در صدر پرفروش ترین ها قرار دارد؟ در ادامه در این خصوص توضیحاتی را ارائه می دهیم.

  • کیا اپتیما‌

کیا اپتیما یک ماشین پیشرفته دارای طراحی زیبا و به روز ترین فناوری است. این ماشین برای نخستین‌بار با فیس‌لیفت نسل دوم از کمپانی خود وارد بازار کشورمان شد.
جدید ترین و به‌روزترین مدل از کیا اپتیما در ایران نسل چهارم آن می باشد که از سال 2016 وارد بازار شد. خودروی کیا اپتیمای نسل چهارم از لحاظ ظاهری و فنی شباهت‌های زیادی به نسل قبلی خود دارد.

  • کیا اسپورتیج

شاسی‌بلندهای کیا با مدل اسپورتیج در سال 1993 وارد بازار شدند. نخستین مدل‌های کیا اسپورتیج مشکلاتی از جمله سواری ناراحت، هندلینگ پایین و سروصدای بالا داشتند.

بعد از مدل قبلی مدل جدید اسپورتیج در سال 2004 وارد بازار شد که به مراتب بهتر از نسل پیشین خود بود. از جمله ویژگی های مثبت این خودروی جدید کیا اسپورتیج نسبت به مدل پیشین سواری راحت تر ‌سروصدا کم تر، فضای داخلی بیشتر و… بود. این کمپانی در نسل دوم اسپورتیج خود تغییراتی بنیادینی اعمال کرده بود و تقریباً در همه بخش ها آپشن های خوبی اضافه کرده بود.

نسل بعدی از خودروی کیا اسپورتیج در سال 2010 وارد بازار شد که طراحی بسیار متفاوت در کنار تجهیزات رفاهی بالا داشت این مدل که نسل جدیدی از خودروی کیا اسپورتیج در بازار است و کاستی ها و ایرادات نسل های قبلی در آن دیده نمی شود، یکی از پرفروش‌ترین خودروهای کمپانی کیا در بازار است.

 

پر فروش ترین محصولات کیا

 

 

جدید ترین سری اسپورتیج در سال 2015 با طراحی جدید و امکانات متنوع میان تمامی شاسی‌بلندهای بازار برترین انتخاب شد. رانندگی با این خودرو بسیار روان است و موتور این خودرو به‌خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران می باشد. خودروی کیا اسپورتیج از لحاظ ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و پنج ستاره ایمنی را دریافت کرده است.

  • کیا سورنتو‌

یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات کیا در بازار ایران می‌توان به خودروی کیا سورنتو اشاره کرد. این خودرو یک رقیب قدر برای هیوندای سانتافه است. هدف کیا برای تولید خودروی کیا سورنتو این بود که برای کاربران فضایی بزرگ‌تر و عملکردی بهتر را برآورده کند.

خودروی کیا سورنتو با ظاهری متفاوت و کابینی جادارتر وارد بازار های داخلی کشور شد؛ از جمله مزایای این خودرو می توان ردیف سوم صندلی‌، آپشن‌های مدرن، فضای کابین جادار و بسیاری موارد دیگر نام برد.

  • کیا سراتو ‌

خودروی کیا سراتو نوعی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی کیا در بازار های داخلی است که بسیار پرطرفدار می باشد.

هم تکنون خودروی کیا سراتو YD به‌روزترین مدل خودروی سراتو بین پرفروش‎‌ترین محصولات کمپانی کیا در ایران محسوب می‌شود.

  • کیا پیکانتو

این خودرو یکی از کوچک‌ترین محصولات کمپانی کیا در ایران است. خودروی کیا پیکانتو یک هاچیک جمع‌وجور و محبوب است که درکنار طراحی بالا، امکانات بیشتر و مصرف سوخت کمتری نسبت به رقیبان خود دارد.

  • کیا موهاوی‌

این خودرو یکی از محصولات پرطرفدار کیا در ایران است. خودروی کیا موهای یک شاسی‌بلند کامل می باشد که در سه نسخه مختلف عرضه شده است. مردم ایران همیشه خودروی شاسی بلند را دوست می دارند و خرید این دسته از خودرو ها را نسبت به سایر مدل ها بیشتر می پسندند. خودروی کیا موهای هم جزو محبوب ترین خودروهای شاسی بلند برای ایرانیاین است که قیمت مناسبی در کنار امکانات بالای خود دارد.

 

 

پر فروش ترین محصولات کیا در ایران

 

خودرو‌های جدید کیا

در چند مدت اخیر کیا تولیدات مختلفی داشت که توانست با ارائه‌ی کیفیت بالا و همچنین قیمت رقابتی، در مقایسه با رقبای خود یک سرو گردن بالاتر باشد و بتواند نظر مشتریان را هرچه بیشتر به خود جلب کند. برای مثال تعدادی‌ از این خودروهای جدید را می‌توان تلوراید ۲۰۲۱ و کیا K5 مدل ۲۰۲۱ دانست که توانسته‌اند بخاطر داشتن رنج کاملی از آپشن‌ها و امکانات، طراحی داخلی شیک و باکیفیت و همین طور قیمت مناسب، بخش‌های مختلف بازار خودرو را در دست بگیرند. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و توضیح سه مورد از جدیدترین خودرو‌های کیا بپردازیم، برای اینکار ما به یکی معتبرترین وبسایت‌ها در این زمینه یعنی Consumer Reports مراجعه کرده‌ایم. همچنین برای خرید لوازم یدکی اصلی هیوندا و لوازم یدکی هیوندا می‌‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

کیا K5

یکی از پرطرفدارترین سری محصولات کیا که هر ساله توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد، سری اپتیما می‌‌باشد که حالا با توقف تولید، سری جدیدی با نام k5 جایگزین آن شده است. این خودرو در طراحی مدل 2021 خود غوغایی به پا کرده و بر اساس آمار منتشر شده 71 درصد از خریدارن این خودرو علاقه‌ دارند تا یک دستگاه دیگر از این مدل داشته باشند. در رابطه با مشخصات و قدرت این خودرو می‌توان به یک موتور توربوی 1.6 لیتری اشاره کرد که توانسته یک سر و گردن از رقبای خود جلوتر باشد. بر اساس گزارشات این پیشرانه کم حجم توانسته قدرت زیادی به کیا کی 5 دهد. همچنین مدل‌‌های پایه این خودرو با قیمتی بیت 23 تا 30 هزار دلار در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند.

کیا Crossover 2021 (ایکس سید)

هر ساله با پیشرفت تکنولوژی شاهد این هستیم که خودرو‌های برقی به صورت بهینه‌تری ساخته می‌شوند و به همین علت هرچه بیشتر توسط بازدید و علاقه‌ی مخاطبین قرار می‌گیرند. این خودرو‌ها در انواع مختلفی مانند خودروهای برقی، وانت‌ها، شاسی بلندها و کراس اوورها وجود دارند. به همین علت شاهد این هستیم که محبوبیت این خودروها یکسان نیست و بعضی از مدل‌ها نزد مشتریان جذابیت بیشتری دارند. چند سالی می‌شود که شرکت کیا پای خود را به عرصه‌ی ماشین‌های برقی باز کرده و یکی از محصولات این شرکت که توانسته به تکامل برسد، کیا کراس اوور می‌باشد. این خودرو توانسته با ارائه‌ی کیفیت بالا از نظر برق و باتری بتواند به خودرویی قابل اعتماد تبدیل شود. کراس اوود با طراحی حرفه‌ای و مناسب در بخش داخلی برای مشتری راحت خواهد بود و همچنین با داشتن باتری ۶۴ کیلوواتی می‌تواند ۳۸۵ کیلومتر بدون توقف حرکت کند. نمرات این خودرو در وبسایت‌های معتبر از مدل‌های هیبریدی و بنزینی بیشتر می‌باشد که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای آن است.

 

کیا Crossover 2021 (ایکس سید)

همچنین این خودرو در بررسی قابلیت‌ها نمره‌ی 81 از 100 را دریافت کرده و 74 درصد کاربران خریدار علاقه‌مند به داشتن خودروی دوم از این مدل هستند. با تمام این نکات مثبت این خودرو با قیمت معقول 39 هزار دلاری به فروش می‌رسد. اگر که به خرید قطعاتی نظیر لوازم یدکی اصلی هیوندا یا لوازم یدکی هیوندا علاقه‌مند هستید می‌توانید با مراجعه به پشتیبانی وبسایت با تماس با پشتیبانی تلفنی ما سوالات خود را مطرح کنید.

 

 

کیا تلوراید

آخری خودروی کیا که در این مطلب به بررسی آن می‌پردازیم، کیا تلوراید می‌باشد. این خودرو بر اساس آمار منتشر شده پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصول کیا می‌باشد. به همین علت بهتر است سری به مشخصات فنی آن بزنیم. مدل 2021 این خودرو که توانسته رضایت همگان را جلب کند دارای لیست کاملی از آپشن‌ها و امکانات می‌باشد که تمامی آن‌ها را در اختیار راننده و سرنشینان قرار دارند. این خودرو با داشتن ۸ صندلی در ۳ ردیف یکی از بهترین‌ها در استفاده‌ی بهینه از فضا می‌باشد. این خودرو با داشتن یک موتور V6 با حجم ۳.۸ لیتر و قدرت ۲۹۱ اسب بخار توانسته امتیاز 97 از 100 را در تست‌های جاده‌ای کسب کند. همچنین 91 درصد مشتریان و خریداران علاقه‌مند به داشتن دومین خودروی خود از این نوع هستند. با توجه به تمام این نکات مثبت شاهد رنج قیمتی مناسبی بین 32 تا 45 هزار دلاری هستیم.

کیا K5 min

 

در این متن سعی کردیم تا بهترین خودرو های کمپانی کیا را برایتان معرفی کنیم تا اگر قصد خرید دارید بتوانیم مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنید. کمپانی کیا پس از آزمون و خطا های بسیار توانست نماینده ای درخشان برای خودرو باشد و طرفداران زیادی را در بازار ایران به خود جلب کند.

شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی اصلی هیوندا با همکاران ما از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره 33530525 ارتباط حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button