نماد سایت تابان پارت

فروش قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندای

فروش قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا 2

قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا از جمله لوازم و قطعات فابریک کارکرده موجود در بازار بوده که از ضمانت اصالت کالا نیز برخوردار هستند. این قطعات بسیار متنوع و گوناگون بوده و می توانید آنها را از مراکز معتبر فروش لوازم یدکی اصلی کیا و هیوندای با قیمت مناسب خریداری کنید. در این بخش قصد داریم تا شما را با مزایا و قیمت خرید لوازم یدکی هیوندا و کیا آشنا کنیم؛ همراه ما باشید.

منظور از لوازم یدکی استوک چیست؟

هر چند که در زبان انگلیسی، این واژه استوک (Stock) برای کالاهای موجود و ذخیر شده در انبار بکار می رود اما در زبان فارسی شاهد این موضوع هستیم که از اصطلاح استوک برای فروش کالاهای دست دوم اصل و فابریک استفاده می شود. در حقیقت نمی توان به طور قطع گفت که تمامی اجناس و محصولات کارکرده و دسته دوم استوک هستند؛ بلکه این اصطلاح مختص قطعات و لوازم یدکی است که کاملا فابریک و دست نخورده به فروش برسند.

یکی از سیاست های جالب فروشگاه های زنجیره ای در کشورهای اروپایی و آمریکا برای جلب رضایت مشتریان، این است که در طی مدت زمانی مشخص مشتریان می توانند کالاهای خریداری شده خود را که مرجوع کرده و هزینه آن را بازپس گیرند. این فروشگاه ها، کالاهای دست نخورده مرجوعی را که به اصطلاح به آنها استوک گفته می شود را در انبار خود ذخیره کرده و سپس به صورت عمده و در قالب بسته بندی اصلی و کاملا نو به فروش می رساند. لوازم های یدکی استوک کاملا نو، سالم، اصل و از نوع کالاهای درجه A می باشند.

لوازم یدکی استوک کیا و هیوندای

همانطور که اشاره شد؛ لوازم و کالاهای استوک با کالاهای دست دوم کار کشیده متمایز بوده و در اصل نمی توان هیچ شباهتی بین این دو قائل شد. امروزه با توجه به تحریم های کشور و نوسانات بازار ارز، نرخ بسیاری از اقلام وارداتی به کشور افزایش یافته و ماشین های خارجی نظیر کیا و هیوندا نیز در این دسته جای می گیرند. لذا در صورت خرابی و ایجاد مشکلی برای قطعات هر یک از این ماشین ها مالک مجبور است که هزینه گزافی را برای خرید و جایگزینی قطعه اصلی باید پرداخت نماید. در چنین شرایطی برخی از کشورها از لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا به عنوان جایگزینی برای کالاهای نو و آکبند استفاده می کنند که از قیمت پایین و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشند.

انواع لوازم یدکی استوک هیوندا و کیا

امروزه در بازار لوازم یدکی خودروهای خارجی شاهد فروش گسترده انواع قطعات و لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا هستیم که در یک دسته بندی کلی می توان به چند نمونه از انواع مختلف این لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا به صورت موراد زیر اشاره نمود:

خرید لوازم استوک کمک بسیار زیادی به کاهش هزینه های فرد خواهد کرد و می توانند قطعه ای مشابه کالاهای فابریک و نو را برای ماشین خارجی خود مجدد استفاده کند.

مزایای خرید لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا

مهمترین مزیت خرید لوازم یدکی استوک کیا و هیوندا را می توان به قیمت پایین تر آن نسبت سفارش قطعات اصلی این نوع ماشین های خارجی دانست و این که طول عمر و کیفیت این لوازم فابریک و اصل بسیار بیشتر از لوازم تقلبی موجود در بازار است. لذا در یک دسته بندی کلی می توان مزایای خرید لوازم یدکی استوک ماشین های خارجی نظیر کیا و هیوندا را به شرح موارد زیر مطرح نمود:

قیمت لوازم یدکی استوک هیوندا و کیا

هزینه ای که هر شخص بابت خرید لوازم یدکی اصلی هیوندا و کیا از نوع کالاهای استوک باید بپردازد؛ اگرچه نسبت به خرید قطعات اصل مقرون به صرفه و پایین تر است اما در حالت کلی قیمت نهایی آنها بر حسب نوسانات بازار ارز، درجه کیفیت و اصالت کالا و … محاسبه می شود. لذا بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع لوازم یدکی کیا و هیوندا با کارشناسان ما در مجموعه تابان پارت از طریق صفحه تماس با ما در تماس باشید تا شما را بهتر در این زمینه راهنمایی کنند.

خروج از نسخه موبایل