مجموعه تابان پارت یکی از وارد کنندگان برتر لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندا در ایران است ما در این مقاله قصد داریم به معرفی خودرو النترا بپردازیم.

شرکت هیوندای از معروف ترین کمپانی های تولید خودرو در سراسر جهان است که محصولات خود را به بسیاری از کشورها صادر می کند. این شرکت کره ای با نزدیک به پنجاه سال سابقه توانسته در بازارهای جهانی بدرخشد. هیوندای النترا یکی از مدل های معروف این کمپانی است که از سال ۱۹۹۰ در حال تولید است. هر ساله فیس جدید این خودرو رونمایی می شود و طی این سال ها تغییرات بسیاری از لحاظ فنی و ظاهری داشته است. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل‌تری از این خودرو و لوازم آن بدهیم.

معرفی خودرو هیوندا النترا

آپشن های متنوع هیوندای النترا

این خودرو امکانات فوق العاده ای دارد که همین موضوع افراد زیادی را ترغیب به خرید می کند. در این ماشین سیستم کروز کنترل تعبیه شده که همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است. در این سیستم شما رانندگی را به عهده ماشین می گذارید و خودرو به صورت اتوماتیک بین خطوط حرکت می کند. همچنین در پشت ماشین دوربینی وجود دارد که نمای پشتی ماشین را در حین دنده عقب رفتن نشان می دهد. همچنین این ماشین عالی دارای مه شکن نیز است که در جاده های پربارش و پر مه بسیار مفید است. رانندگی در شب با کمک این ماشین بسیار لذت بخش است و یک تجربه رویایی را برایتان رقم می زند.

در کنار چراغ‌ها آپشنی تحت عنوان چراغ شو قرار دارد که عملکردی مشابه شیشه پاک کن دارد. زمانی که مایل باشید می توانید با فشردن دکمه چراغ شو را فعال نمایید. وجود سنسور پارک جلو و عقب باعث شده تا عمل پارک کردن به راحتی هر چه تمام تر انجام شود. فرمان این ماشین از نوع برقی است و به صورت چهار حالته تنظیم می گردد. سیستم صوتی این ماشین مجهز به شش اسپیکر قدرتمند است که می تواند لحظات نابی را برای شما و خانواده تان رقم بزند. در قسمت سقف این ماشین نیز سانروف وجود دارد که در روزهای تابستان می توانید از جریان هوا به کمک آن لذت ببرید.

جدول مشخصات هیوندا النترا

تعداد سیلندر4 سیلندر
حداکثر سرعت202 کیلومتر در ساعت
حجم باک50 لیتر
جعبه دنده6 دنده / خودکار

 

مشخصات فنی هیوندای النترا

النترا در دسته ماشین های چهار سیلندری قرار می گیرد پس طبیعتا مصرف سوخت آن بسیار پایین است. قدرت این ماشین چیزی نزدیک به ۱۵۰ اسب بخار است که می تواند مسافت زیادی را طی نماید. دنده این ماشین به صورت اتوماتیک است و دارای شش حالت مختلف می باشد که به صورت خودکار تغییر می کند. مصرف سوخت این ماشین به ازای هر صد کیلومتر حدود ۷ لیتر است که از این لحاظ جزو ماشین‌های کم مصرف قرار می گیرد. شتاب صفر تا صد النترا نیز تقریبا ۱۰ ثانیه است که برای ماشین های میان رده رکورد خوبی محسوب می شود. وزن این خودرو نیز چیزی حدود ۱۳۰۰ کیلو گرم می باشد که به استانداردهای جهانی نیز نزدیک است.

حداکثر سرعتی که این خودرو خواهد داشت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است. البته تجربه نشان داده که در عمل این ماشین تا ۲۰۳ کیلومتر بر ساعت نیز سرعت دارد. هیوندای النترا که امسال در ایران عرضه شد جزو نسل ششم این ماشین است که نشان دهنده سابقه زیاد این خودرو می باشد. طراحی داخلی النترا نیز متفاوت از مدل‌های دیگر هیوندا می باشد که همین امر جذابیت آن را چند برابر کرده است. در حال حاضر بیشترین استقبال از این خودرو توسط جوانان انجام می شود. امکانات رفاهی موجود در هیوندای النترا جزو بزرگترین مزایای آن محسوب می شود. آپشن های موجود بر روی این خودرو تا حد زیادی ضعف فنی آن را پوشش می دهد. ناگفته نماند که ردیف عقب این ماشین جای کمی دارد که می توان آن را از معایب در نظر گرفت.

مشخصات خودرو النترا

 

فروش لوازم یدکی النترا در ایران

از آنجایی که این خودرو جزو محصولات هیوندای محسوب می شود باید لوازم یدکی اصلی هیوندا را از نمایندگی تهیه کرد. البته در سال های اخیر وجود تحریم ها رساندن قطعات را با تاخیر مواجه کرده است. البته جای نگرانی وجود ندارد چون شرکت های فعال در این زمینه قطعات را به مقدار لازم وارد می کنند. با توجه به اینکه قیمت النترا در ایران نسبتاً بالا است، لوازم یدکی آن نیز قیمت بالایی دارد. البته شرکت های وارد کننده لوازم یدکی تلاش می کنند تا قیمت را به صورت منصفانه ای تعیین کنند.

به صورت کلی داشتن یک هیوندای النترا می تواند اتفاق مثبتی در زندگی شما باشد. اگر با افرادی که صاحب این ماشین هستند صحبت کنید متوجه خواهید شد که رضایت از آن تا چه حد بالاست. چنانچه شما هم به دنبال یک انتخاب عالی در زمینه ماشین هستید بدون شک هیوندای النترا می تواند شما را در این مورد شگفت زده کند.

چنانچه قصد خرید لوازم یدکی هیوندا النترا را دارید می توانید به صفحه لوازم یدکی Elantra و دیگر محصولات ما مراجعه فرمایید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد پشتیبانی از طریق شماره ۳۳۵۳۰۵۲۵ ارتباط حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button