سرویس منظم خودرو، کمک خواهد کرد که شما اتومبیلی روان و کارآمد داشته باشید و خطر خراب شدن آن و متحمل شدن قبوض تعمیر غیر منتظره را به حداقل می رساند. ممکن است فکر کنید با سرویس نکردن اتومبیل خود می توانید پس انداز کنید، اما در حقیقت، سرویس خودرو می تواند مشکلات کوچکتری را در قسمت هایی از اتومبیل که ساییدگی و پارگی استاندارد نیاز به کمی تعمیر و نگهداری جزئی دارد، یافته و رفع کند. اما اگر همین مشکلات کوچک باقی بمانند، می توانند به یک تعمیر یا تعویض گران قیمت تبدیل شوند.

اهمیت سرویس خودرو 1

سرویس موقت خودرو چیست؟

سرویس موقت شامل چندین چک، تغییر قطعات و شارژ مایعات است. این تغییرات شامل روغن موتور و فیلتر روغن است، علاوه بر این گشتاور مهره چرخ نیز بررسی می شود و در صورت لزوم تنظیم می شود. همچنین فشار تایر بررسی شده و در صورت لزوم مایعات کلاچ، مخزن فرمان برقی، سطح روغن ترمز و واشر شیشه جلو نیز رسیدگی می شود.

سرویس کامل خودرو چیست؟

شامل تمام نکات موجود در سرویس موقت و همچنین برخی بررسی های اضافی، اضافات و تغییرات از جمله فیلتر هوا است که براساس مسافت پیموده شده و میزان استفاده از خودرو تعویض می شود. بررسی و شارژ اضافی شامل قدرت خنک کننده یا ضد یخ، مایع گیربکس، مایع کلاچ، اکسل و یا روغن ترانزیکس و واحدهای باتری غیر مهر و موم شده است. شمع ها نیز هنگام سرویس کامل بررسی شده و بر اساس مسافت پیموده شده و مشخصات سازنده تعویض می شوند.

استفاده از لوازم یدکی با کیفیت در این تعویض ها نکته ای بسیار مهم است که تاثیر مستقیم بر کارکرد خودروی شما دارد.

اهمیت سرویس خودرو 2

لزوم استفاده از لوازم یدکی اصلی کیا  وهیوندا چیست؟

استفاده نکردن از لوازم یدکی اصلی کیا خطر عدم اطمینان از کیفیت و عملکرد را ایجاد میکند و همچنین لوازم یدکی نامناسب عملکرد پایین تری دارند ، و در صورت عدم دقیق بودن تناسب، استرس ناشی از آن ممکن است باعث خرابی قطعه زودتر از حد انتظار شود. اگر اتفاقاً یک قسمت بیرونی مانند گلگیر یا در باشد، ممکن است رنگ و رنگ دقیقاً مطابقت نداشته باشد.

در مقابل، لوازم یدکی اصلی هیوندا و کیا دقیقاً با خودرو شما متناسب است. با وجود این که لوازم یدکی کیا و هیوندای قطعات کپی ساخته شده توسط سازندگان مستقل هستند؛ اما عملکرد آنها همانند قطعات اصلی نصب شده در کارخانه است.

مزایای استفاده از لوازم یدکی اصلی کیا

در حالی که لوازم یدکی دیگر می توانند قیمت کمتری نسبت به لوازم یدکی اصلی کیا داشته باشند، اما اغلب این ارزانی بی دلیل نیست. آن ها بی کیفیت و گاهی حتی نامناسب هستند. از دیگر مزایای استفاده از لوازم یدکی اصلی کیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد: لوازم یدکی اصلی کیا به طور خاص برای ماشین یا SUV شما ساخته شده اند، به این معنی که عملکرد فوق العاده ای را که خودرو شما به آن بستگی دارد تا در بهترین حالت کار کند، ارائه می دهد.
  • در دسترس بودن قطعات: سفارش از لوازم یدکی کیا و سایت رسمی این شرکت به ما اطمینان می دهد که دقیقاً قطعه متناسب با وسیله نقلیه خود را دریافت کرده اید و همچنین متخصصان نیز باید شما را در امر سفارش قطعات راهنمایی کنند.
  • کیفیت: وقتی از لوازم یدکی اصلی کیا برای اتومبیلتان استفاده می کنید، مطمئن هستید که لوازم یدکی مورد استفاده شما طبق مشخصات کارخانه تولید می شوند و این مهم برای اطمینان از به موقع و به درستی انجام شدن تعمیر شما مهم ترین معیار است.
  • ضمانت قطعات: قطعات یدکی اصلی کیا که توسط نمایندگی مجاز کیا فروخته و نصب شده اند، از تاریخ نصب 12 ماه / 12000 مایل ضمانت دارند، در حالی که ضمانت در قطعات یدکی دیگر به طور چشمگیری متفاوت است.

جمع بندی

سرویس به موقع خودرو برای عملکرد بهینه خودرو و صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم می باشد. حین سرویس خودرو، تعمیرات و تعویض های مورد نیاز آن انجام می شود که باید حتما با استفاده از لوازم یدکی مناسب باشد. ما استفاده از لوازم یدکی اصلی کیا را توصیه می کنیم چرا که دارای مناسب عملکرد، کیفیت بالا، دسترسی آسان و ضمانت قطعات می باشد.

با این حال اگر سوالی ذهن شما را به خود مشغول کرده، توصیه می کنیم به بخش تماس با ما سری بزنید، کارشناسان ما راهنمایی هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button