شرکت هیوندای (Hyundai)، توسط بازرگان و کارآفرینی به نام چانگ جو یانگ در سال 1947 در کشور کره‌جنوبی تاسیس شد. هیوندای فعالیت خود را به صورت همکاری چند مجموعه با وجود شرکت مادر شروع کرد و به‌ تدریج فعالیتش را در کشورهای دیگر هم گسترش داد. از اواسط سال 1954 به بعد، فعالیت‌های شرکت هیوندا در زمینه صنایع مختلف رونق زیادی گرفت؛ بطوریکه اکنون هیوندای به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌های زنجیره‌ای در کره‌جنوبی به حساب می‌آید.

از مشهورترین زیرمجموعه ‎های شرکت هیوندای، می‌توان شرکت صنایع سنگین هیوندای را نام برد که بزرگ‌ترین مجموعه تولید انواع کشتی به شمار می‌آید.

در زمینه خودروسازی هم هیوندای موتور، با ارائه خودروهای به‌روز به همراه جدیدترین تکنولوژی، سومین تولیدکننده مشهور خودرو در جهان است. در ادامه انواع خودروهای هیوندا تولیدشده در این شرکت کره‌ای ذکر می‌شود. این خودروها به قدری در سرتاسر دنیا مشهور شده‌اند که لوازم یدکی هیوندا علاوه بر کره‌جنوبی، در کشورهای توسعه‌یافته‌ای همچون چین، ژاپن، اندونزی و غیره تولید می‌شود.

 

خودروهای هیوندای

هیوندای سانتافه 5.3

هیوندا مدل سانتافه 5.3، از آغاز سال 2007 به طول 5 سال طبق پلتفرم CM در شرکت هیوندای آلابامای آمریکا ساخته‌شد. از جمله مزایای این خودروی نسل دومی در مقایسه با نسل اول سانتافه، عدم ورود صدای محیط اطراف به داخل خودرو و دید کاملا واضح از عقب می‌باشد. استفاده از پیشرانه با حجم 5/3 لیتر، از منحصربه فردترین ویژگیهای این خودروی شاسی‌بلند است.

هیوندای-سانتافه

هیوندا اکسنت

این خودروی بنزین‌سوز به همراه بدنه سدان، دارای 4 سیلندر و جعبه‌دنده کاملا اتوماتیک (البته با عملکرد کند) است. قیمت کاملا مناسب، سواری جذاب و نرم، صفحه‌نمایش 7 و 5 اینچی و امکانات شیک دیگر، این خودرو را در بین خودروهای پرطرفدار هیوندا جا داده است. لوازم یدکی اصلی هیوندا اکسنت در فروشگاه تابان‌پارت ارائه می‌شود.

 

هیوندا-اکسنت

 

هیوندا سوناتا

این خودروی شیک دارای شتاب‌گیری پسریع با صفرتاصد حدودا 9 ثانیه و مصرف سوخت پایین می‌باشد و در بین ایرانیان محبوب است. لوازم یدکی هیوندا سوناتا در اکثر نمایندگی‌های ایران و فروشگاه تابان‌پارت بفروش می‌رسد.

 

هیوندا-سوناتا

 

هیوندای آلانترا

هیوندا آلانترا خودرو نسل ششم از خانواده سدان محسوب می‌شود. لوازم یدکی هیوندای آلانترا به همراه نسل دوم خودرو در گذشته با نام آوانته وارد بازار ایران می‌شد، اما نسل ششم توسط هر دو نمایندگی هیوندا در ایران یعنی کرمان‌خودرو و آسان‌موتور پوشش داده می‌شود. شتاب‌گیری و سرعت بالای این خودرو از مزایای جذاب آن است.

 

هیوندای-آلانترا

 

هیوندا توسان

هیوندای توسان، یک مدل خاص شاسی‌بلند در بین خودروهای شرکت هیوندا محسوب می‌شود. این خودرو دارای جعبه‌دنده اتوماتیک مدل کرونیک بوده و به ازای هر 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین می‌سوزاند. توسان با قیمت مناسب با استقال زیادی در بازار ایران هم روبرو شده‌است. لوازم یدکی اصلی هیوندا توسان هم در فروشگاه تابان‌پارت موجود است.

 

هیوندا-توسان

 

هیوندای کونا

کونا یک محصول جمع و جور با قابلیت‌های هوشمند زیاد در بدنه و کابین است. رانندگی مدل الکتریکی هیوندای کونا که قابلیت 415 کیلومتر قابلیت حرکت دارد، جذاب به نظر می‌رسد!

 

هیوندای-کونا

 

هیوندا ولستر

یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین خودروهای شرکت هیوندا، به خصوص برای جوانان، هیوندا ولستر نسل جدید است؛ نوع جعبه‌دنده این خودرو از نوع اتوماتیک دوکلاچه است و از بدنه هاچ‌بک بهره می‌برد.

 

هیوندا-ولستر

 

هیوندا آیونیک

یکی از بهترین خودروهای خانواده سدان هیوندای، هیوندا آیونیک است که در انواع پیشرانه هیبریدی، پلاگین هیبرید و حالت الکتریکی تولید شده است؛ طراحی خاص ظاهر این خودرو، باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

 

هیوندا-آیونیک

 

هیوندا آزرا

این خودرو که در در سالهای 2006 و 2007 در ایران طرفداران زیادی داشت، با ظاهری شیک و مدرن جزو خودروهای سایز متوسط با بدنه سدان است. پیشرانه 3/3 لیتری همراه با سواری آرام و انعطاف‌پذیر از دیگر محاسن این خودرو است که باعث پایداری آن در خرید و فروش بازار ایران شده است؛ البته طراحی داخلی ساده و سیستم ترمز ضعیف خودرو، از معایب هیوندا آزرا محسوب می‌شوند.

 

هیوندا-آزرا

 

هیوندای H1

H1، ون تولیدی شرکت هیوندای است که بین سال‌های 1997 تا 2014 وارد بازار شده است؛ این خودرو، حدودا 2 تن وزن دارد و شتاب صفرتاصد آن 15 ثانیه می‌باشد! موتور هیوندا H1 دارای 4 سیلندر با پیشرانه 4/2 لیتری است که با گشتاور تولیدی بالا، قابلیت حرکت با سرعت 180کیلومتر را هم دارد. وجود امکاناتی نظیر جالیوانی، محفظه برق 12 ولتی، سیستم تهویه مطبوع هوا، فیتر هوا و سیستم صوتی باکیفیت استفاده از این خودرو را برای افراد جذاب کرده است.

 

هیوندای H1 min

 

 

از دیگر خودروهای معروف شرکت هیوندای که در بازارجهانی موجود هستند، هیوندای جنسیس فیس‌لیفت، هیوندای سنتنیال، هیوندای گرنجور، هیوندای i30 و هیوندای ورنا هستند که با استقبال زیادی از سوی خریداران خودرو مواجه شده‌اند.

لوازم یدکی اصلی هیونداهای مختلف، در بین محصولات فروشگاه تابان‌پارت به چشم می‌خورد. جهت خرید انواع لوازم یدکی کیا و هیوندای و اطلاع دقیق از قیمت آن ها می‌توانید به صفحه محصولات مراجعه فرمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان ما به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.

One thought on “لیست خودروهای هیوندا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button